miercuri, 7 noiembrie 2012

Compunere de clasa a 4 a clasa a 5 a si clasa a 6 a

Teme de Compuneri pentru copii de clasa a 4 a, clasa a 5 a si clasa a 6 a. Cele mai utilizate teme de compuneri sunt cele referitoare la anotimpuri: Iarna, Vara, Toamna, Primavara.

Am atasat o lista cu posibile teme de compuneri:

Glasul carnetului de note
Meseria tatalui meu
Tara Mea, Romania
Anotimpurile anului
1 Martie
Cum imi petrec timpul liber
Omul de zapada
Anotimpul racoros
Fulgii de zapada
    Elevul silitor
Compunere despre mine
Primavara
Vestitorul primaverii
Decriere de iarna
Profesorul meu
Impodobirea bradului
Anotimpurile
Casa bunicilor mei
Prima mea compunere in engleza
O zi la stana
Tristetea unei salcii
Desene animate
Un apus de soare
Descrieti o persoana draga
Anotimpul vara
Aventuri pe munti
Apus de soare
Picaturi de apa
Lectia de limba romana
Vis de adolescent
Un weekend in europa
Despre reciclare
Peisaj de toamna in padure
De unde vine vara
Desctiere in 15 randuri
Rasarit de soare la mare
In de ajun de craciun
De la bobul de grau la painea calda
Petrecere de halloween
Ce imi place sa citesc
De ce trebuie sa invat, invatam
Lauda de sine nu miroase a bine
O zi de vara
Scrisoare catre Mos Craciun
Ce am facut de 8 martie
Peisaj de campie
Plimbare in parc
Animalele de la Zoo
Bradul de Iarna
Descrierea camerei mele
Prima zapada
Descrierea unui peisaj de iarnă
Mama mea
Toamna
Inceputul primaverii
Familia mea
Bunica
Cartea, prietena mea
My best friend
Aripi de zapda
Inspre munti
Valuri de zapada
Muzica noptii
Bunicul meu
Craciunul, obicei stravechi
O intamplare amuzanta
Cartea de istorie
Decriere mama - personaj
Anotimpurile anului
O aventura stiintifico fantastica
Calatorii de weekend
Avantajele reciclarii
De toamna cu expresii frumoase
Toamna in padure
In seara de ajun
Cartea mea preferata
Examenul la geografie
Tezele scolare
Vizita pe Planeta Venus
De ce trebuie sa protejam natura
De ce vin eu la scoala
De vorba cu o carte
Vacanta de vara la bunici
Cum am petrecut vacanta de vara
Ce carti am citit in vacanta de vara
Poezia mea preferata
Ultimul film vazut
Cu sania pe derdelus
Mama
Vacantele la scoala
Amurg de toamna
Primele zile de iarna
Este primavara
Primii Ghiocei
Stelutele argintii
La sanius
Cartea - izvor de bucurie
Poveste de iarna
Vacante scolare
Sarbatori de iarna
Copilaria mea
Frunzele plang
Orasul meu
Autoportret
De ce avem nevoie de modele in viata
In vizita la expozitia de pictura
Portret de adolescent
Inceput de an scolar
Un week-end la Paris
Weekend la munte sau la mare
O excursie de neuitat
Despre extraterestrii
Anotimpul preferat
Amurg de toamna
Cuibul de la streasina casei
Viata de liceean
De ce o iubesc pe mama
De ce omul are nevoie de prieteni
De vorba cu primavara
Sfarsit de an scolar
Nu alege comoara alege cartea
Cel mai bun coleg de clasa
O petrecere reusita
Amintiri din ultima excursie
Descrierea unui fulg de zapada
Un Craciun Ideal
Surpriza pentru mama
Iarna
Final de clasa 6
Reinvierea naturii
Magia padurii in plina toamna •
Cojoc de omat
Flori de ghiata pe geamuri
Un ocean de ninsoare
La ski
Toamna în caleasca ei de frunze moarte
Nu alege comoara alege cartea
Peisaj de basm
Padurea mea
O zi perfecta
Un prieten model
Un ajutor nesperat
Sportul meu preferat
La patinuoar
O amintire frumoasa
De ce avem nevoie de prieteni
Expozitie de pictura contemporana
Scoala de acum 100 de ani
Viata de adolescent
La fotbal cu prietenii
Cel mai frumos weekend
Exprimarea opiniei despre animalele salbatice
Puiul de extraterestru
Tomana in gradina
In noaptea de ajun
Un proverb
Despre zambile
De ce plang oamenii
De ce imi place iarna
De vorba cu vara
Povestea ghiocelului

Ce teme de compuneri recomandati copiilor?

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...